maandag 15 maart 2010

emaille op maandag

Irma van de gezellige blog Allemaal Kleurtjes heeft een leuk idee: Emaille op maandag!
Een erg leuk idee en ik ga proberen hieraan deel te nemen, hierbij mijn aandeel.

Een mooie diepblauwe emaille veldfles, die eigenlijk wel een mooi voorjaarsbloemetje had mogen hebben.
Sporen van het verleden, zoals de roestplek aan de zijkant laten mijn fantasie altijd op hol slaan. Waar zal deze veldfles elke keer tegen aan hebben gestuiterd, een oude kar, gebruikt als hamer...wie zal het zeggen?

4 opmerkingen:

Irma zei

jaaaa Jolanda dat vraag ik mij ook altijd af waar zou dit of dat wel allemaal niet gestaan hebben en dat geleefde uiterlijk vind ik juist zoooo mooi, geweldig je veldfles en hij staat super bij je theedoek.
Leuk dat je mee doet,
Veel liefs Irma

Haikey love of living zei

He Jolanda,

Ik heb ook zo'n oude drinkfles op de foto staan. Leuk gedaan hoor!

groetjes, Haikey

Nicole Claudia zei

Ook Goedemorgen!!

Je emaille veldfles is mooi, vooral de kleur dat diepe blauw! En bij dat blauw/witte ruitje is het een plaatje.

Dank je voor je berichtje van vanochend en natuurlijk mag je 't op je blog zetten!!

Een heel fijn weekend!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Hallo Jloanda,

ik net je mooi blog ondekt.
sorry mijn nederlands schijfen blijft moilijk...jammer
kon ik het maar so goet schrijfen dan spreken.wat zal dat mooi zijn.
o.k.

je tasjes zijn super grav!



groetjes conny