vrijdag 6 maart 2015

In opdracht: blij makers.

Hoe fijn is het om mensen blij te maken. Heel fijn toch?

Je kunt eens wat aardigs zeggen, 
tegen zomaar iemand. Of iemand een kaartje sturen.
- wat ik meestal vergeet maar mijn zusje is daar een ster in, zo goed! -
Het hoeft helemaal niet groot te zijn, zo zei de marktkoopman tegen mij
dat ik het nooit af liet weten, dat ik er elke week was.
Waarop ik zei dat dat wederzijds is, want een echte marktkoopman staat er ook met slagregen en -10.
Kijk dat was echt aardig van de marktkoopman en kwam gewoon recht uit zijn hart.
Daar zat geen marketingles achter, gewoon geven zonder iets terug te verwachten.
Natuurlijk vind hij het fijn dat ik er elke week ben en drie gezonde jongens en man heb
en al dat gezonde voer bij hem kom halen én betalen ;-)

Mensen blij maken dat doe ik ook graag,
en ja ook ik verwacht wel iets terug.
Want anders kan ik niet wekelijks de marktkoopman blij maken.
Het balletje wat rolt en economie heet. 

Blij makers die ik mocht maken afgelopen weken.


Gastendoekjes voor een vaste klant van het allereerste uur, ik weet dat ze meeleest, dank je wel!

Hoes voor mijn eigen moeder die nu ook een hippe mini laptop heeft.


Superlief tasje voor de eerste schooldag van jarige Fiep, wat een prachtige combinatie had haar moeder bedacht bij de designerstof met geel, roze en blauw!


Deze tas was echt een uitdagende opdracht omdat de klant de binnen tas graag in tweeën wilde, gescheiden door een vak met rits. Het patroon is speciaal naar wens gemaakt. En de klant en ik zijn helemaal tevreden. Haar reactie na ontvangt lees je in het gastenboek.




Dezelfde klant maakte ook iemand blij! Haar man was al tijden op zoek naar een toilettas volgens een oud model wat versleten was. Nergens kon ze deze vinden. Na goed overleg mocht ik deze luxe toilettas maken.

Mocht je ook een speciale wens hebben, mail mij. Dan kijken we wat ik voor je kan doen.
Houd bij opdrachten waarbij ik een geheel nieuw model ga tekenen rekening met langere levertijd.


Geen opmerkingen: