maandag 5 oktober 2015

Mag ik je wat vragen?

Ik val maar gelijk met mijn vraag bij jouw op de digitale deurmat: 
Door Jolanda is genomineerd uit een groot aantal webwinkels door Ultimate Webshops Nederland en zit nu in de top 25!  
Een hele eer waar ik nu al heel blij mee ben. 
De winnaar word door een deskundige jury beoordeeld en door jou!
Er is al veel gestemd, in de eerste tussenstand staat Door Jolanda tweede.
Wat fijn!!





















Om minimaal de top drie te blijven heb ik jou stem nodig.

Dus vraag ik jou: vind je Door Jolanda een fijne webwinkel, waardeer je mijn handgemaakte producten en persoonlijke benadering breng dan je stem uit.

Je maakt zelf ook nog eens kans om een mooie prijs te winnen :)


 Stemmen doe je HIER alvast heel hartelijk bedankt!




Geen opmerkingen: