vrijdag 3 maart 2017

Camel kleurige tassen



Kijk je ook al uit naar het voorjaar? Ik wel! Hoe fijn om straks de dikke winterjas te verruilen voor een luchtige zomerjas. Heb je hem al vooraan in de kast hangen? Of ben je aan een nieuwe zomerjas toe? De mijne is nog prima, ik maakte hem vorig jaar in een naturel stof. Nu willen we allemaal graag verzorgd voor de dag komen, en een nieuwe tas geeft net dat extra aan het totaal plaatje. Nu denk je wellicht dat ik als tassenmaakster voor elke dag een andere tas heb staan. Dat zou uiteraard heel goed kunnen. Maar dat doe ik niet. Wel kies ik elk seizoen een nieuwe tas uit de collectie.

Vintage camel
De nieuwste tassen die ik heb gemaakt in de camelkleur staan mij hier uitdagend aan te kijken. De vintage look van het PU-leder is in het echt nog mooier dan ik hier kan laten zien. En de kwaliteit is supersterk. De stoere camel look maakt elke tas niet te netjes en geeft net dat stukje pit eraan. Perfect bij de naturel jas. En hij kan ook bij mijn donkerblauwe winterjas die ik nu nog draag. Nu nog kiezen welk model ik wil. De modellen zijn goed bij elke stijl. Het is maar net waarvoor je de tas gaat gebruiken. Ik zoek een middelgrote tas met binnenvakken en ik wil hem op de schouder en crossbody kunnen dragen.

Keuze gemaakt
Bij mij is de keuze is gemaakt! Ik ga voor de saddle bag. De jas met tas geeft een mooi verzorgd plaatje. Ik kan mijn spullen makkelijk vinden en het is de stijl waar ik mij lekker bij voel: vrouwelijk stijlvol met een stoere touche. Kijk eens naar jouw totaal plaatje voor het voorjaar. Is de jas met tas wat je graag ziet? Is het praktisch voor jou? Kies niet wat iedereen al heeft, want jij bent uniek en mag je persoonlijke smaak laten zien. Zo laat je zien wie Jolanda is. Dat komt natuurlijk over, past bij je persoonlijkheid en je voelt je dan zelfverzekerder. Je hebt keuze uit vier verschillende handgemaakte camel tassen. Je vind ze op de home pagina waar de nieuwste tassen staan. Lees je dit later, blader dan door het menu bovenaan.

Groet,







Geen opmerkingen: