woensdag 4 oktober 2017

Het nieuwe model tas voor het najaar 2017


Heb je hem al gezien? Het nieuwe model tas voor het najaar 2017





Afgelopen voorjaar ontwierp ik het minitasje. Een super model die met veel enthousiasme is ontvangen door de klanten. Heel fijn om te horen dat het handige kleine tasje door velen elke dag wordt gebruikt. Je begrijpt dat het minitasje zeker nog in veel meer kleuren komt. Hij is op moment van schrijven al in 20 verschillende kleuren verkrijgbaar. Van stoer jeans, klassiek zwart tot trendy brons. Voor iedere gelegenheid en smaak is er wel een passend klein tasje.

Maar er was ook vraag naar een tussenmaat tas. En kijkend naar de huidige tas collectie was er inderdaad niet tas in een handige tussenmaat. Een tas die net wat meer ruimte biedt dan de minitas. Maar die niet aanvoelt en oogt als een grote tas. Ik schetste elke keer als ik een idee had en maakte een patroon. Na het maken van proef modellen en een paar aanpassingen stond er een tas die perfect aansluit bij de vraag die er is. Door kleine aanpassingen in materiaal en afwerking kan er elke keer een andere tas in verschillende stijlen ontstaan. In de herkenbare stijl waarin ik graag werk en veel fijne vrouwen ook zo aanspreekt: vrouwelijke tassen met een stoere touche.

Wat past er in

Een A5 maat heb ik als uitgangspunt aangehouden. Dus een notebook in deze maat past erin. Samen met een grote portemonnee en andere kleine spullen. Voor je mobiel een vakje aan de binnenkant. En aan de achterzijde een vak die veilig afgesloten word met een rits.



Wat je graag meeneemt, is voor iedereen verschillend. Zelf neem ik bij een autorit, middagje winkelen, wandeling en fietstochtje graag een flesje water mee. Neem je ook graag een flesje water mee dan past deze er ook in. Samen met een grote portemonnee en kleine spullen. Het grote notebook kan er dan niet meer bij.


Hoe draag ik de tas


De mode schrijft dit jaar voor dat we de tas aan de hand moeten dragen. Iets wat ik ook erg mooi staan, hoor. Maar naast mode trends denk ik ook graag praktisch. Want hoe handig is het om met tas aan de hand ook een kind mee te nemen. Of tijdens een dag winkelen fijn tussen de kleding rekken te neuzen? Of met boodschappenkar op een overvol parkeer terrein naar de auto te manoeuvreren? Niet.

Dus deze tas kreeg van mij een schouderband die verstelbaar is. Zodat je hem heel handig cross body kan dragen. Soms gaat handig en praktisch boven charmant ;-) Fijn de handen vrij voor de dingen die ook gedaan moeten worden. Maar je  je kunt de schouderband natuurlijk ook korter maken, zodat je hem elegant op de schouder laat bungelen.

De eerste modellen


De eerste tassen van in warme kleuren PU leer hebben allemaal een geknoopte bies aan de klep. In de kleuren brons, taupe en camel voor een fijn herfst gevoel.



Ook zijn er twee jeans tassen gemaakt. Deze hebben een leuke driehoekhaak aan de klep. Voor de liefhebbers een leuk weetje: dit is de haak van oude postzakken. Aan de haken werden de postzakken opgehangen. Deze keer heb ik jeans gecombineerd met zwart, een stijlvolle stoere combinatie. Hmmm  welke zal ik zelf kiezen, weet jij het al?



Net als met het minitasje zal ik je met dit nieuwe tas model elke keer weer verrassen met nieuwe kleuren en mooie details. Zodat elke tas een eigen uniek plaatje is voor jou.

Laat je mij weten wat je van het nieuwe tasmodel vindt in een reactie onder dit bericht?


Fijne dag,

Ontvang direct voordeel als Special Friend             

• Ontvang 5,00 korting
• Doe mee met de give-away
• Ontvang de uitnodiging voor de Special Friend sale

Geen opmerkingen: