vrijdag 24 november 2017

Kies eens groen.


Dennengroen, mosgroen of Shaded Spruce?

Ik schrijf elk seizoen wel een aantal keren over kleur. Zo schreef ik dit najaar al over brons. Vandaag aandacht voor de kleur groen. 

https://www.doorjolanda.nl/c-2509178/kleine-tas/


Groen is geen makkelijke kleur en zeker niet bij iedereen favoriet. Bij groen denk je aan natuur, rust, ontspannen en groei. Maar misschien ook wel aan alternatief, saai en de operatie jas. (griezels!!)
Dit jaar was de kleur groen uitverkozen tot kleur van het jaar 2017.
Groen kreeg de mooie naam Greenery door het kleuren instituut Pantome. In het voorjaar zag je een fris groene kleur en nu in het najaar zien we nog steeds groen. In een donkere warme kleur die de naam Shaded Spruce kreeg. Daarnaast zie je ook veel legergroen die over het algemeen makkelijker ligt in de mode.

Kleuren zijn zo persoonlijk, ik merk dat zelf ook in mijn kledingkeuze. Zwart en blauw zijn in de winter de meest gedragen kleuren. Dit is veilig en je zult er altijd netjes mee uit zien. Alhoewel zwart ook heel bleek kan maken. Let daar maar eens op. 

Het is heel verfrissend om eens voor kleur te kiezen. Kleine details of een accessoire kan al zoveel verschil maken. Je zult zien dat je direct fijne complimenten krijgt zonder veel veranderingen in je kledingkast.



Alhoewel veel kleuren van mijn tascollectie het hele jaar door te gebruiken zijn voeg ik altijd wel een aantal seizoens-kleuren toe. Dit najaar koos ik voor rood, brons en groen. De groene tint die ik inkocht heeft een echte dennengroen tint. Hij geeft warmte en is makkelijk te combineren. Door de structuur in het PU leder heeft hij een stoere look. De stevige kwaliteit onderstreept dit.

Combineer groen met donkere kleuren zoals zwart en blauw. Kies voor een extra frisse look met een detail in wit, champagne of room. Zo word je donkere kleding niet sober. Denk ook eens aan een combinatie met grijs of zacht roze. Daar krijgt groen een mooie stijlvolle look van. Geef extra pit met metaal kleurige details in riem, sieraden of sluitingen. Dit kan net het verschil maken.

Zoals ik al schreef is groen niet bij iedereen favoriet, maar ik merk er bij mijn klanten niets van. Er zijn al verschillende tassen naar heel blije dames gegaan. Vooral de saddle bag met de musketon sluiting voorop is dé favoriet onder de groene damestassen. Je ziet hem hieronder.

https://www.doorjolanda.nl/c-3522711/schoudertas/


De groene dames tassen zijn verkrijgbaar in verschillende modellen zodat er ook zeker één voor jouw bijzit.  Is groen jouw kleur? Laat het weten in een reactie hieronder.

Fijne dag,

  
   Ontvang direct voordeel als Special Friend             
    • Ontvang 5,00 korting
    • Doe mee met de give-away
    • Ontvang de uitnodiging voor de Special Friend sale


https://www.facebook.com/doorjolanda.nl/        

Groene dames tassen

Geen opmerkingen: