zondag 6 juni 2010

De High Tea!

Vandaag was het dan zover, de High Tea met 17 webshop collega's!
Vaak hadden diverse collega's het al genoemd: "we moeten elkaar eens in het echt ontmoeten ", Miranda van Juffrouw Juul heeft de koe bij de horens gevat en de datum geprikt, de uitnodigingen gemaakt en locatie geregeld. Helemaal goed!
Heleen van Heleen-Originals pikte mij op om naar de mooie locatie in Bilthoven te rijden.
(Ze had er al een rit van 300 km vanuit Duitsland opzitten...)
Daar aangekomen was de sfeer gelijk gezellig en werden we verwend met lekkere hapjes en theetjes.
De cadeautjes die we allemaal voor elkaar hadden gemaakt voor elkaar waren zo leuk!
(Helaas geen foto..:( Van sleutelhangers, buttons met winkelnaam tot cupacakes en haarknippen en broches. Echt een feestje verwend met 17 originele cadeautjes.
Er werden ervaringen over de webwinkel uitgewisseld, over het combineren van webwinkel en gezin en ook persoonlijke verhalen en vooral veel gelachen!

Was zo bijzonder om de collega's waarvan ik de meesten al vanaf het begin online ken nu in het echt te spreken en te zien.
Waarvan Audrey van Hip&Stip Kaarten toch wel even extra in het zonnetje mag worden gezet, want door het opzetten van de Ruitjes & Stippen hyves hebben velen van ons een plek gevonden om reclame te maken, ook haar nieuwe hyves Winkelen in Holland bied voor webwinkels vele mogelijkheden!
Zoals jullie wel kunnen zien heb ik genoten!
*met dank aan Miranda voor de foto's en de organisatie*


9 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat ontzettend leuk om jullie daar zo gezellig met elkaar te zien. Ik kan me voorstellen dat het wel leuk is om iedereen nu in het echt te zien. En leuk dat jullie allemaal voor elkaar iets hebben gemaakt!!

Groetjes, Collie

geen zei

Ik vond het ook heel erg leuk en als ik nu de foto's zie geniet ik weer !!
Het mailt ook een stuk leuker als je een echt beeld hebt bij iemand :)

Groetjes Sandra

Snoes zei

Dat ziet er gezelli uit, jullie hebben vast veel plezier gehad ;)

Xandra at home zei

Dat ziet er gezellig uit. Leuk om elkaar eens zo te ontmoeten!
Groetjes Xandra

Anoniem zei

Ziet er super gezellig uit,
groetjes Judith

Hanneke - Fientje & Co zei

Gezellig om te zien al die vrolijke dames. En vooral als je nu de personen kent die achter al die leuke webshops staan! Leuk idee!

groetjes, Hanneke

Siem zei

Dat moet één groot feest geweest zijn! Ziet er gezellig uit!

Audrey zei

Wat super leuk Jolanda om hier de foto's weer terug te zien. En wat lief dat je mijn naam door Ruitjes en Stippen nog extra noemt! Je weet, dit heb ik altijd met veel plezier gedaan en blijf ik ook graag doen! Het was een gezellige middag, zeker voor herhaling vatbaar! En eindelijk hebben we elkaar live mogen ontmoeten, het straalt van onze foto af!

Lieve groet, Audrey
www.hipstipkaarten.blogspot.com

Sonja zei

Hoi Jolanda.. ik heb wat gemist geloof ik! ;)) Vast heeel gezellig om zo elkaar ervaringen uit te wisselen..

Groetjes, Sonja