woensdag 2 juni 2010

Voetbal WK 2010

Hoewel ik 3 jongens heb en een man :) zijn we echt geen voetbal gezin.
De jongste trapt nog een leuk balletje en wij staan trouw aan de kant en moedigen bescheiden aan, te bang om een verkeerde kreet te roepen!
Maar ik kon het toch niet laten om een metertje voetbalstof te kopen en een aantal leuke items te maken.
Alle items zijn ook leuk voor na het WK en je vind ze hier
De schort bijvoorbeeld is ook leuk voor * tip* vaderdag.

En de Giveaway ben ik nog niet vergeten hoor, nog even geduld!

Geniet van het mooie weer, doe de beentjes omhoog of trap een balletje...

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hihi ik ben helemaal anti voetbal en WK maar jouw WK artikelen vind ik wel superleuk! :-)
Hier ook geen echt voetbalgezin, Jesse wil nog wel eens voetbal kijken op tv maar daar houdt het dan ook wel op haha.

Unknown zei

hahahahahahaha, hoe herkenbaar.....ondanks het feit dat wij meiden hebben en manlief niet meer aktief aan voetbal doet.....is het beter dat ik niet aan de zijlijn ga staan......ik heb de BALLEN verstand van dat hele spel maar partijdig ben ik wel.....dat en IRRITANT fanatiek!!!*kuch*...ik zal je de details besparen....het is gewoon beter zo...geloof me
Ik ga eens even naar je creaties kijken!

Groetjes
Lynda

Loveforpiemonte zei

Ik ga heel veel Wk missen daar ik dan geniet in Portugal (HE JAMMER ZEG UCH), maarre alle gekheid op een stokje ik kan er wel van genieten hoor en weet ook alle regels, maar ben blij dat we even wat rust hebben!
Mooie originele dingen heb je gemaakt!!!!