zondag 30 mei 2010

Even bijpraten.



Even bijkletsen hoor!
De verbouwing verloopt echt heel goed,
afgelopen week zijn de kozijnen geplaatst, de afwerkvloer gestort, alle bedradingen en afvoeren erin gemaakt en inmiddels is onze bouwvakker al aan de buitenkant aan het metselen. Onder het hoekraam waar die gele lat staat kom ik...lijkt mij zo fijn!
Geniet er echt van om elke dag weer meer te kunnen zien van hoe alles wordt.

Onze oudste maakte deze heerlijk foto van de middelste voor een opdracht van school. Hij is bezig met zijn laatste opdrachten van het eerste jaar Cibap en doet het erg goed!

En ik voorraad gemaakt voor de gastendoekjes, geurzakjes, hartjes en boekenleggers. Vooral veel kleine artikelen die altijd ook goed lopen op de markten en fairs waar er straks wel 6 van komen.
Helaas nog geen foto, omdat het vandaag zo'n donker weertje was..alhoewel de zon komt nu ineens heel fel tevoorschijn...

En ik zie dat ik ineens meer dan 100 volgers heb, allemaal welkom, erg leuk als jullie meepraten.
Wat vinden jullie zal ik eens een leuke Giveaway gaan doen?
Zie het bij veel blogs om mij heen en vind de reactie zo leuk, jullie ook? Vast wel zal er deze week eens over gaan brainstormen!


5 opmerkingen:

Unknown zei

Dat schiet al lekker op zeg! Heerlijk dat je straks jouw eigen plekje hebt :-)

En wat een leuke foto! Super!

Unknown zei

hahahaha nouhou....als je het zo aanbiedt;)....ik zit BIJNA op 100 en loop ook al de hele week te dubben....zou wel leuk zijn he???

Fijne avond!!!

Lynda

Karin zei

Dat is wat he, zo'n verbouwing.
Zo is onze zolder onder handen genomen, enorme dakkapel er op. Kamer gemaakt. Pfffff, het is bijna klaar.
Ik wens jou ook een mooie nieuwe plek toe, wat zal je er van genieten!

Gefeliciteerd met je 100 volgers!

Mayflower zei

Hey Jolanda, wat schiet dat lekker op zeg, wat heerlijk dat alles zo voorspoedig verloopt en wat krijg je er straks veel ruimte bij. Leuke foto ook van je zoon.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Nicole Claudia zei

Wat heerlijk dat de uitbouw zo opschiet! Je kan nu echt gaan zien hoe het wordt. En wat een grote ruimte krijg je er bij. Lijkt mij heerlijk!!

Leuke foto zo tussen het groen!! Ik zit ook te brainstormen over een give-away. Maar het is nu even te druk om er daadwerkelijk mee aan de slag te gaan. Maar wat in 't vat zit verzuurt niet, toch!!

Groetjes, Collie