zaterdag 22 mei 2010

Kasthangers Tandenfee hartje en Wisseltand huisje


Wat een heerlijk weertje, ik geniet echt volop!
Tussendoor de nieuwe kasthangers online gezet.
Kasthangers met een leuke functie; op de hartjes en huisjes zit een klein zakje waarin je trotse kind met fietsenrekje in de mond voor het slapen gaan het wisseltandje in kan doen.
En natuurlijk heeft de goede Tandenfee er de volgende morgen een klein muntje in gedaan!

Ze staan onder het kopje Ook leuk! en die vind je hier

Nou ik ga lekker weer de zon in, morgen waarschijnlijk naar het water, dus ik klets later weer langer...genieten allemaal!!!

8 opmerkingen:

Snoes zei

Hoi,
Jolanda

Wat een schitterend leuk idee!
Geniet van het weer! groetjes Anouska

Roos zei

Wat een geweldig leuke spulletjes heb je weer gemaakt!

Loveforpiemonte zei

Leuk gedaan weer hoor, enne de tandenfee ik geloofde er heilig in!!!
Morgen ook lekker naar het water eindelijk weer eens naar mijn bootje.
Groetjes Madelon

Miranda zei

zo leuk!

Tanja - ZZIPP zei

Leuk Jolanda, erg origineel ook. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.

Geniet van het weer en het water!

Xandra at home zei

Wat een schattig idee, erg leuk!
Fijn pinksterweekend!
Groetjes Xandra

Sonja zei

Hoi Jolanda.. wat ben je weer lekker aan het freubelen geweest ;))Lekker genoten aan het water? Wat een leuk idee om daar de tandjes in te bewaren!

Groetjes en een fijn weekend verder..

Doeii Sonja

Siem zei

Hoi Jolanda,
Wat zijn ze leuk! Zo vrolijk ook.

Leuk ook om je Blog te ontdekken. Ik ben één van je
'volgvriendinnen' geworden, hoor.

Kom je ook eens een kijkje nemen bij mij? Zou ik erg fijn vinden.
Groetjes Simone
Siem & Zo