zondag 30 augustus 2009

Tas Juffrouw Juul

En weer een berichtje van mij, de hippe tas bijpassend bij de prachtige nieuwe collectie van Miranda van Juffrouw Juul staat vandaag al online! Miranda heeft weer een prachtige collectie meisjeskleding neergezet en daarnaast ook nog eens een sieradenlijn ontworpen in die je kunt vinden in Miranda's nieuwe site DesignYourOwnWorld
Zoals ik al eerder vertelde heb ik in de sfeer die Miranda mij had gegeven gewerkt met een combinatie van designs en materialen, waarin een panterprintje in zachte bont, een paarse stip en kleine bloemetjes in het katoen samen met het krantenprintje van geplastificeerd katoen de tas een verrassende hippe uitstraling geven. De grote fuchsia roosapplicatie, die je ook veelvuldig in de collectie van Juffrouw Juul ziet maken het plaatje helemaal af. Voor trendy meiden, maar ik denk dat hippe mama's deze tas ook wel willen!
De prachtige foto's zijn gemaakt door Miranda met als topmodel haar dochter Juul!

Geen opmerkingen: