donderdag 15 oktober 2009

Luiertas in opdracht.


Vanmorgen deze geweldige luiertas met geplastificeerd verschoonmatje en luieretui bij Lotte afgeleverd. Lotte heeft een leuk eigen stijltje en houd enorm van retro spulletjes.
De tas moest een stoere retro uitstraling hebben en tegen een stootje kunnen, door het gebruik van een vintage gordijn, rib en een extra stevige binnen voering is dit goed gelukt.

Ik heb de luiertas nog niet op voorraad in het assortiment, maar hoop dat in de toekomst wel te doen. Voor nu maak ik ze graag in opdracht!

5 opmerkingen:

Irma zei

helemaal retro, goed gelukt hoor daar zal ze heel blij mee zijn.
En wat een idee om retro gordijnstof te gebruiken zo heb je direct het goede effect.

Fijne dag groetjes Irma.

Anoniem zei

WAUW!

Karin zei

Ik ben niet van de retro maar de tas ziet er echt geweldig uit!!!! En zo mooi afgewerkt, super! Dat gaat lopen als een trein volgens mij.
Grotejes,
Karin

Unknown zei

Ziet er heel mooi uit! Geweldig hoor, zo 'n tas maken, ik durf daar niet aan!

Groetjes Raquel

Karin zei

Heel mooi gemaakt!