zondag 15 november 2009

Kreative blogger award



Wat leuk vandaag kreeg ik deze award van mijn leuke collega Miranda van Juffrouw Juul ! Bedankt Miranda!!
Miranda verrast ons elke keer weer met leuke collecties meidenkleding, maar maakt ook sieraden, ontwerpt ook banners, uitnodigingen en sinds deze week heeft Juffrouw Juul zelfs haar eigen kerstkaarten!

Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien :



1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
2.  Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !

Jeetje 7 dingen die jullie nog niet van mij weten...en ik kwijt wil uiteraard:)
1. Ik voor volgend jaar een heel mooi nieuw plan heb genaamd: Memories.
2. Af en toe zelf brood, suikerbrood en krentenbrood bak.
3. Ik elk jaar mijn groententuin van 15 bij 12 het liefst in 1 dag omspit.
4. Ik groene ogen heb.
5. Sterrenbeeld leeuw, dus vol passie!
6. Mijn kinderen kwart Turks zijn.
7. Ik vaak in mijzelf praat:)

De zeven creatieve bloggers aan wie ik dit award doorgeef zijn:
1. ZZIPP for kids only

2. Sandra Maakt!
3. Allemaal kleurtjes
4. Proudkids
5. Tutlola 
6. Marlijn poppendijn
7. Karin aan de Haak!


5 opmerkingen:

Tanja - ZZIPP zei

Hoi Jolanda,

Wat leuk dat je mij een award hebt gegeven, helemaal super!
Jij ook gefeliciteerd met jouw award!

Groetjes!

Sandra zei

Hi Jolanda, dank je voor de award, hij staat er op bij mij!

Groeten, Sandra

Irma zei

heej Jolanda,

Wat en eer dat ik van jouw deze award krijg, ik bezoek jouw blog altijd graag omdat jij voor mij DE creatieve blogster bent met al het moois wat je maakt.
Ik vind je zeven punten die je ons over je zelf vertelt erg leuk,

1. Ik voor volgend jaar een heel mooi nieuw plan heb genaamd: Memories.

Nu maak je mij wel heeeeeel erg nieuwsgierig.

2. Af en toe zelf brood, suikerbrood en krentenbrood bak.

Creatief met stofjes dus ook met brood ik had niet anders verwacht, ik houd mij aanbevolen voor lekkere recepten

3. Ik elk jaar mijn groententuin van 15 bij 12 het liefst in 1 dag omspit.

Altijd mijn wens geweest om een groententuin te hebben, wat een geluksvogel met zo'n heerlijke tuin


4. Ik groene ogen heb.

Ik blauwe


5. Sterrenbeeld leeuw, dus vol passie!

ik steenbok, weet jij waar dat voor staat

6. Mijn kinderen kwart Turks zijn.

Ik twee jaar een Turkse schoonzoon heb gehad en er veel verdriet van heb gehad toen de verkering over was en hem nog steeds mis

7. Ik vaak in mijzelf praat:)

Ik ook en mezelf ook hardop antwoord geef

geniet van je award dat doe ik ook en een hele fijne dag groetjes Irma

Karin zei

Dankjewel voor de award!

Liefgeval zei

Wat heb je een leuke blog!
Ik heb, viaviaviaviaviavia vandaag
ook de kreativ award gekregen. Dacht ga hem eens even terug volgen kijken waar ik allemaal belandt. LEUK!
liefs Nikki