zondag 15 november 2009

Kreative blogger award



Wat leuk vandaag kreeg ik deze award van mijn leuke collega Miranda van Juffrouw Juul ! Bedankt Miranda!!
Miranda verrast ons elke keer weer met leuke collecties meidenkleding, maar maakt ook sieraden, ontwerpt ook banners, uitnodigingen en sinds deze week heeft Juffrouw Juul zelfs haar eigen kerstkaarten!

Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien :



1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
2.  Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !

Jeetje 7 dingen die jullie nog niet van mij weten...en ik kwijt wil uiteraard:)
1. Ik voor volgend jaar een heel mooi nieuw plan heb genaamd: Memories.
2. Af en toe zelf brood, suikerbrood en krentenbrood bak.
3. Ik elk jaar mijn groententuin van 15 bij 12 het liefst in 1 dag omspit.
4. Ik groene ogen heb.
5. Sterrenbeeld leeuw, dus vol passie!
6. Mijn kinderen kwart Turks zijn.
7. Ik vaak in mijzelf praat:)

De zeven creatieve bloggers aan wie ik dit award doorgeef zijn:
1. ZZIPP for kids only

2. Sandra Maakt!
3. Allemaal kleurtjes
4. Proudkids
5. Tutlola 
6. Marlijn poppendijn
7. Karin aan de Haak!


Een reactie plaatsen