zondag 22 november 2009

Volop nieuwe cadeau ideeën






De kerstafdeling is verder aangevuld met kerstsokken, wijnflescadeauverpakking ( pfff en dat in 1 woord) en hele unieke servetringen. Want het prachtige geborduurde band erop is (nieuw) uit de jaren 60. Wie nog ergens ongebruikt niet vergeeld oud band heeft liggen; neem even contact met mij op!

Ook erg leuk zijn de hangers met kerstkabouters erop. Persoonlijk vind ik ze niet alleen met de kerst maar voor de hele wintertijd erg leuk!




Tot slot een origineel nieuw artikel dat ik de afgelopen week in opdracht voor mijn collega Michal van Kleine Draakjes heb gemaakt: een
Tandenfee kussentje.
Erg lief en leuk cadeautje voor in de schoen!
Michal nogmaals bedankt voor je originele idee!

Kortom Door Jolanda is heerlijk gevuld met mooie cadeautjes voor de feestdagen!


Komende week zal ik nog meer leuke aanvullingen maken die eerst mee gaan naar de minifair waar ik as. zaterdag op sta. Kijk in de agenda voor alle details.

Fijne week, Jolanda.

1 opmerking:

Sandra zei

Ik ga snel op je site kijken naar de nieuwe spulletjes! Gezellige tijd hè?

Groeten, Sandra