vrijdag 25 december 2009

Vrolijk kerstfeest...




Nog even een kerstgroet naar alle mede bloggers.


Wat voelde ik mij vanochtend weer rijk om aan een  gezellige kerstbruch met onze drie zonen te zitten.
Straks komt mijn schoonvader die dit jaar voor het eerst alleen is.
En morgen zijn we uitgenodigd bij mijn broer en zal het weer een gezellige janboel en gekakel zijn met de hele familie bij elkaar...
Ook in onze familie is diep verlies altijd extra te voelen met deze dagen, maar zoals mijn oude opa altijd zei; we tellen ook zeker onze zegeningen.

En zo heeft een ieder zijn eigen verhaal, zijn we allemaal uniek en bijzonder...
Bijzonder was het zeker om bij vele mede bloggers een blik te mogen werpen in hun leven...



2 opmerkingen:

Irma zei

Heej Jolanda,

Ik wens jouw en je familie al het goeds voor het nieuwe jaar en heb genoten van je blog en hoop op nog vele leuke posts van je.

Lievev groet Irma

Unknown zei

hopelijk heb je een heerlijke kerst gehad en zal 2010 ook voor jou en familie geweldig worden!