vrijdag 22 januari 2010

Even minder bereikbaar!

En ja hoor, waarvan je denkt, dat zal je maar gebeuren met een webwinkel...is gebeurd!
Mijn pc had 1489 fouten + 46 virussen!!!

Hij staat nu bij de pc man, netjes in de enorme rij te wachten om weer helemaal clean te worden...
Gelukkig hebben mijn twee zoons elk een eigen pc, zodat alles redelijk door kan blijven draaien, maar ja een leuk plaatje kan ik hier niet vinden...

Dus eventjes geen leuk blogje, met leuke plaatjes..jeetje wat zal ik nu toch allemaal gaan doen zo zonder mijn eigen pc???

Tot volgende week!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

oei dat is lastig, op zoek naar een goede virusscanner...

Karin zei

He bah, dat is niet leuk.
Ik weet er alles van, onze pc is nu ook in de reparatie.
Gelukkig hebben we de laptop nog!
Groetjes,
Karin

Helen zei

oh jeee dus toch , hoop dat je m snel weer terughebt en geluk dat je nog 2 "reserves" tot je beschikking hebt...die plaatjes komen wel weer :-) fijn weekend
Helen