maandag 5 april 2010

Belangrijke mededeling en actie.

Even een belangrijke mededeling.

Ik ga tijdelijk geen op maat bestellingen meer aannemen.

Ik doe dit altijd met heel veel plezier en wie wel eens een op maat gemaakte bestelling bij mij heeft geplaatst weet dat ik daar ook altijd erg veel voorbereiding in steek.


En die tijd heb ik even nodig voor alle leuke lopende op maat bestellingen, de rompslomps rond onze verbouwing, voorraad die moet worden gemaakt voor de markten en fairs waar ik weer aanwezig zal zijn en al de leuke ideeën die altijd maar weer vooruit geschoven worden.

Dit houdt wel in dat de voorraad op de site groter zal worden, je mij de komende tijd live kunt ontmoeten en ik jullie ga verrassen met diverse leuke acties.

Via de nieuwsbrief houd ik jullie op de hoogte houden van de updates en acties.

Ook wanneer ik weer op maat gemaakte bestellingen aanneem.

Ik hoop op jullie begrip!

We beginnen met een leuke korting van 10% op het gehele assortiment,

vul daarvoor de actie code 10 in en de korting wordt automatisch aan je verrekend.

* geldig t/m 7 april, niet geldig op reeds lopende bestellingen.


Fijne week en een vriendelijke groet, Jolanda.



5 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Ik als beginneling kan me voorstellen dat je zo af en toe weer effies de rust terug moet vinden. 2 van de 4 opdrachten gedaan, pffff maar de lol en plezier blijft en dat is het belangrijkste.
Ik hou je site in de gaten want je hebt er ontzettend leuke dingetjes op staan!
Bedankt voor de tip, ik blijf bij mijn creativiteit ;-)

Groetjes!

Sandra zei

Hoi Jolanda,

Ik weet precies waar je het over hebt...daarom heb ik die keuze ook pas gemaakt. Dat voelt toch wel lekker hoor. Want een 'ja' voor een ander betekent meestal een 'nee' voor jezelf.

Succes met je werkzaamheden..enne zei je verbouwing?? Ik heb weleens iets gelezen over een atelier voor jezelf, toch? Leuk hoor!

Nicole Claudia zei

Ik weet precies wat je bedoelt!! En ik heb er zeker alle begrip voor! Je maakt zoveel mooie spullen (hahaha, ik ben zo benieuwd wat Kirsten over een week of 3 zegt, als ze het ziet!!). Ik zie steeds weer leuke dingen in je winkel. Veel plezier met je leuke ideeën en acties!! En natuurlijk succes met de verbouwing!!

Groetjes, Collie

Loveforpiemonte zei

Succes meis,
Wens je nog een fijne dag, Groetjes Madelon

Helen zei

Goed besluit hoor :-) soms moet dat even anders kom je niet tot de dingen die je zelf moet en wil doen.
Hoop dat je verbouwing meezit en dat je je bestellingen zo lekker rsutig klaar kunt maken en je voorraad weer aangevuld wordt

Liebe Grusse Helen