donderdag 21 oktober 2010

Echte liefde gaat door het stof.

Ik wil jullie toch even laten zien hoever we inmiddels zijn met het afwerken van onze verbouwing.
Oeps ik zei; we maar dat moet op dit moment hij zijn, want Senol is er eigenlijk alleen druk mee.
Hij stopt gaatjes, schuurt, grondverfd, schuurt, eerste laag verf, schuurt en nog een laatste laagje verf.
Daartussen kom ik ook af en toe in beeld voor het opruimen van het nodige stof:)
De wanden worden net als onze woonkamer en keuken, blauw in de kleur Pluis een prachtige warm blauwe kleur die een prachtig klassiek landelijke sfeer geeft met de kozijnen in een soort van roombeige.
Ik zal als alles echt af is het eindresultaat zeker hier laten zien.
Deze uitbouw gaat de functie krijgen van bijkeuken, extra bergruimte en onder het raam waar het blad nu nog rechtop staat ga ik werken.
De helft van de kasten en lades is ongeveer voor mij bestemd.
Het lijkt mij zo heerlijk om nu eens alles te kunnen laten liggen en bij elkaar te hebben, behalve mijn voorraad stoffen.Dat de woonkamer weer woonkamer is, de grote kroonluchter boven de eettafel weer op een sfeerniveau aan is en niet als een grote bouwlamp de hele beneden verdieping verlicht. Maar ik wacht heel geduldig af, de avonden zijn nu echt te kort om af te lakken, dat moet allemaal op zaterdag en het voorwerk doet hij toch allemaal nadat hij om 6.15 al op zijn fiets zit, een dag hard werkt, en om 17.15 stapt hij weer van de fiets af, kijk dat mag ook wel eens gezegd worden!...dikke kus lieverd!

5 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Inderdaad een hele dikke kus voor je man!! Super dat hij dat allemaal zo mooi maakt en voor je doet!!

Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Ik hoop dat je weer lekker snel een sfeervolle woonkamer hebt en een lekkere werkstek waar je alles kan laten liggen... zálig!!

Groetjes, Collie

Stina zei

Nou je hebt een geweldige klusser hoor, wees er maar zuinig op.
mijn man die doet ook alles zelf, handig hoor.
Ben benieuwd hoe het er straks uit zal zien

Werk ze lieve groet Stina

Tanja - ZZIPP zei

Fijn he, zo'n hanige man! Ik heb er ook zo eentje in huis :)
Straks lekker je eigen plekje, super!!

Groetjes,
Tanja

Kom Achterom zei

Dat ziet er goed uit zeg!! super hoor!! en ja dat mag zeker gezegd worden petje af!!!
fijne week
Yolanda

Jolanda zei

Oh wat lief!