zaterdag 2 oktober 2010

Kleptassen en etuis.


 Vandaag weer een mooie nieuwe serie kleptassen met bijpassende etuis in de winkel geplaatst.

Een tas die natuurlijk een supertas voor hippe meisjes is, maar ook voor een ieder die hem leuk vind geweldige tas.

Want zeg nou zelf: jouw stijl bepaal je lekker zelf!

De stof met prachtige print heb ik elke keer weer verschillende gecombineerd, met schuine ruiten en kleine stipjes.
Mooie royale etui, die ook zeer geschikt is om je make/upjes mee te nemen.

Ik was al begonnen aan stoere jongenstassen waarbij ik heb samengewerkt met een wel heel speciaal persoon, maar dat is voor volgende week, nu lekker weekend!

15 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtig! en wat een mooie stof
fijn weekend,
groetjes Judith

Unknown zei

vakvrouw en kunstenaar....staat dat al op je C.V.??? PRACHTIG!!! Enorm leuk!!!

Groetjes
Lynda

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige tassen!!! En de stofjes zijn schitterend, mooi met de schuine ruit, stipjes en prachtige bandjes en kantjes!!! Geweldig!!

Groetjes, Collie

Nicole Claudia zei

Hoi, daar ben ik weer, ik moest de tassen natuurlijk even van dichterbij bekijken en... ik kon het niet laten hoor... Bridget helpt mij zo vaak met poseren voor de webwinkel, ik wil haar verrassen met "kleptas meiske"...

Dus die heb ik net bij je besteld. Ik vind hem zó snoezig voor haar en stoer met die ruitjes...!! Geweldig.. wat zal je een plezier hebben gehad met het maken van dit moois met die stofjes...

Een heel fijn weekend!

Groetjes, Collie

Kom Achterom zei

Wat een kunstwerkjes zeg!!
ze zijn geweldig mooi!
heerlijk weekend
Yolanda

Pink Princess zei

WAT zijn ze MOOI!! Joh niet alleen voor kleine meisjes hoor :)

Snoes zei

Wauw, wat mooi ;)

Marjolein zei

Mooi! Wat heb je ontzettend leuke stoffen gebruikt.

Sandra zei

Prachtige combinaties! Superleuk!'

En nog bedankt voor je opbeurende berichtje. Gisteravond hoorde ik weer zulke verschrikkelijke berichten op het nieuws, dan heb ik toch geen recht om te klagen. Ik ga gewoon weer lekker aan de slag. Fijn weekend verder!

Tinke zei

heel erg mooi!!!

Maaike zei

wauw, mooie tassen en leuk die combinatie met verschillende lintjes!

Door Jolanda zei

Wat een leuke reacties allemaal, er is inmiddels nog maar 1 kleptas Broer en Zus over, fijn dat de tassen zo goed worden ontvangen:)

Fijne zondag allemaal!

Xandra at home zei

Mooie tassen, Jolanda. Geen wonder dat ze zo snel weg zijn!
Leuke stofjes ook, ik ben er ook mee bezig.
Geniet van je weekend!
Groetjes Xandra

Tanja - ZZIPP zei

Helemaal geweldig! Vooral die etui is een schatje!

Suusje zei

Hoi Jolanda!

Wat een geweldig mooie tas en wat een leuke details. Hoeveel tijd ben je nou kwijt aan 1 tas? Heb al paar keer op je blog gekeken en ik dacht ik zal nu toch eens een berichtje plaatsen.
Dit is ook een stof uit de nieuwe dapper serie toch? Ben ook bezig met een paar dapper stoffen, echt superleuke stofjes.

Groetjes Susan