woensdag 1 december 2010

Kerstwerk in uitvoering.

Ik ben bezig met de kerstartikelen
en het wordt een gezellige
en


hip gezellige kerst!

Ik heb vanmiddag een verjaardag,
leuk, maar ben zo lekker bezig!
Maar hoop vanavond en morgen alles klaar te hebben.
En leuk; de kerstartikelen zijn vanaf maandag 6 december ook te koop bij www.heileuver.nl in ons mooie Lemelerveld:)

Tot die tijd kun je natuurlijk nog Sintshoppen
bestel en betaal vandaag of morgen,
dan weet je zeker dat je cadeau nog voor zondag in huis is!


6 opmerkingen:

Meertje zei

Wat mooi!

Heb je zin om mee te doen aan Link your Stuff op mijn Blog?
Groetjes Miriam

Unknown zei

je bent niet te stoppen!!! Wat een gezellige spulletjes heb je weer gemaakt! En je hebt ook nog een extra verkooppunt geregeld? Je gaat lekker!!!!;)

Groetjes
Lynda

Tanja - ZZIPP zei

Ben benieuwd naar je kerstspulletjes! Ziet er veelbelovend uit, mooie stofjes.

Sloppop Yeah zei

ik ben er echt nog zo niet aan toe, dan lijkt ineens de kindertijd, floep, voorbij! maar ze heeft er veel zin in en zal vaak naar huis komen en wij op bezoek! fijn naar Utrecht/Leiden/Nijmegen..
Leuke stoffen voor de kerst en idd, wat een energie! Ben zelf op moment wat futloos, wel aan t haken en borduren, ook leuk!
fijne dag!
Liesbeth

Suusje zei

Wat een mooie kerststof die bovenste Jolanda!!! Mag ik vragen waar je die hebt gekocht?

Wat leuk dat je een verkooppunt hebt!

groetjes Susan

- zei

Looks like you have some great projects on the go!