vrijdag 11 maart 2011

Nieuw model tas

Vandaag heb ik deze tas gemaakt.
Ik wilde een ruime, maar ook weer niet te grote tas, en hij moest zeker afsluitbaar met een rits zijn.
Ik ben er zelf erg tevreden over, en ga dit model zeker vaker maken in andere stijlen.
Deze rode streep met blauwe accenten is helemaal leuk bij de Marine en Jeans trend die je overal in de nieuwe voorjaars collecties terug ziet komen.

Verder maakte ik 3 nieuwe PTT kleptassen en een 6-tal PTT harten.
En met hoge uitzondering maakte ik goodies voor twee lieve collega's :)
Morgen duik ik de tuin in, frische voorjaarslucht inademen en ga ik met de jongste twee de stad in.
Wat gaan jullie doen?

11 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Jolanda,

Wat een super tassen heb je weer gemaakt!

Heel fijn weekend!
Ik ga voor de verandering eens lekker niets doen, nou ja niets wat met Dotties te maken....denk ik......;)

Liefs Margot

Nicole Claudia zei

Ik vind dit model tas en de streepjes en stippenstofjes ècht prachtig!! Leuk dat spelen met de streepjesstof.

Fijn weekend, Collie

Anoniem zei

Mooi model tas en leuk hoe de strepen op elkaar laat passen,
fijne lente dag,
groetjes Judith

Pink Princess zei

LEUK die tas, lekker ruim zonder echt groot te zijn ♥

IK ga eerst werken en dan....heerlijk freubelen ofzo. Fijn weekend!!

Helen zei

Leuke tas(sen) :-D Ik zeg laat dat voorjaar maar komen :-)
Ik ga vandaag ook lekker buiten wat doen, er komt nog een klant een bestelling ophalen en.... verheug me het meest op de middag...lekker op mijn veldebedje een tukje doen in de tuin :-D

Fijn weekend
Helen

Sandra zei

Dat is mooi model! Zo'n tas komt iedereen van pas.

Vandaag ga ik net als gisteren in de tuin aan de slag. Het is nog een beetje oppassen met mijn knie, maar ik kan het niet laten! Jij bent gestopt met je moestuin, hier gaan we juist een grotere maken. Genoeg te doen dus.

Fijn weekend!

Mandy zei

Ik vind hem leukkkk!

Geniet van je weekend, groetjes van Mandy

Audrey zei

Wat super mooi Jolanda, helemaal mijn stijl. Rood is mijn lievelingskleur. Prachtig!

Een heel fijn weekend en bedankt voor je lieve reacties op mijn blogs.

Liefs Audrey

jolanda zei

Wow, Wat ziet alles er super netjes en strak uit, het lijkt of het zo uit de winkel komt, mooi. Heerlijk als je dat kunt.

Groetjes Jolanda.

Snoes zei

Jij kunt dat ook zo prachtig, die tassen! Ik durf daar niet aan hoor ;)
Wij gaan fijn boschwandelen om ook frische lucht op te snuiven (vandaag ook al gedaan;) fijn weekend!

THE BLACK BARN zei

Ik ga je volgen hoor!!
Kom ook eens bij mijn rond neuzen op mijn blog. Dat vind ik erg gezellig!

Fijne week,
Miranda