zaterdag 23 april 2011

Nieuwe PTT postzaktassen.

Deze week was het heerlijk werken,
met het fijne zonnige weertje,
Ik heb vijf nieuwe unieke PTT postzaktassen gemaakt.
Drie kleptassen en 2 schoudertassen,
je vind ze allemaal hier
Paasactie

In het Paasweekend 23 t/m 25 april ontvang je 10% korting op alle babyartikelen met de code pasen



En is het genieten,
dit paasweekend met het zonnige weer!
Morgen maak ik een Paasbrunch buiten,
zo gezellig.
We hebben verder nog geen echte plannen,
wie weet blijven we relaxed in de tuin,
of pakken we de fiets of benenwagen,
of zoeken we de familie of een leuke activiteit op.
En hoe jij de Paasdagen ook doorbrengt,
ik wens je:


3 opmerkingen:

Karin zei

Waar doe je niet aan mee? (vraag n.a.v. je reactie op mijn blog)

Ik wens je een heerlijk Paasweekend!

Groetjes,
Karin

Happy in red zei

Oh, ze zijn mooi die tassen. Doen me altijd denken aan mijn studententijd, toen ik mijn collegegeld bij elkaar sprokkelde door te werken als postbode. Nooit een lening nodig gehad dankzij de PTT :-) Oh wat heb ik veel met die jute zakken gesjouwd!
Leuk dat ze zo worden herbruikt!
Esther.

Snoes zei

Wauw, wat een bijzonder mooie tassen toch! Ik heb ook nog als postbode gewerkt, wie weet straks weer als de kleine man wat groter is ;) En dan zou ik het geweldig leuk vinden als je een hele vette, stevige, coole, dikke, en voor zware post geschikt makende tas voor me zou willen maken ;)
Want wat nostalgisch en geweldig leuk en mooi....owww zwijmel, jeugdsentiment!
Ik was nog sorterend en bezorgend maar hoe het nu allemaal gaat...? Maar lijkt me echt geweldig Jolanda! Zou je er misschien eens over willen denken? Een echte posttas, in de oude stijl natuurlijk ;) Ik mocht terug komen op het geschikte moment en lijkt me echt gewelidg leuk om dan met een tas van jou te gaan bezorgen!
Groetjes, Anous