vrijdag 15 juli 2011

Update PTT tassen, rugtasjes en even kletsen.


Vandaag een mooie update geplaatst van 5 nieuwe PTT tassen. Ik wil toch even benadrukken dat de PTT tassen altijd handgemaakt worden van de originele gebruikte postzakken, wat elke tas een uniek karakter geeft. Want omdat er inmiddels ook PTT stof wordt gemaakt en daar in grote oplages tassen van worden gemaakt krijg ik daarover de laatste tijd nogal eens vragen.

Nu ook het populaire cross over model en de allereerste kids tas van PTT stof!


Voor het nieuwe schooljaar een zestal nieuwe gymtasjes, deze zijn ook erg handig als eigen tasje onderweg in de auto of een nachtje logeren.
Keuze uit lief, stoer en hip.




Kletsen.*als je geen zin in kletsen hebt: overslaan:)*

Kids.
Nou hier was het dus nog steeds volop aan de bak, maar nu is de vakantie voor de oudste twee inmiddels begonnen, de jongste moet nog een weekje maar heeft de knollen helemaal op en is ook al een week koortsig en hangerig. Vandaag de rapporten van de jongste twee gezien, en daar ben ik echt supertrots op. Alhoewel cijfers tellen telt voor mij de inzet veel meer, en dat weet ik dat een ieder dat naar vermogen heeft gedaan. De oudste sluit de stage voor nu af en heeft het echt zo naar zijn zin op een geweldig klein reclamebureau. Juist door de kleinschaligheid zijn ze breed georienteerd en leert hij enorm veel.

Man.
Die werkt zich ook nog een slag in de rondte en moet net als ik nog twee weken, fijn straks weer echte tijd voor elkaar. Hij heeft dit jaar enorm veel geschilderd buiten als het weer meezat en niet zomaar even kwasten...nee zo is hij niet, echt zo netjes! Hij verdient ook zeker een dikke kus!

Ik.
Ik werk zoals gezegd ook nog even enthousiast door, heb deze week de eerste markt gehad. Deze was helaas geheel verregent, maar goed het weer blijft bij een buiten gebeuren altijd een onzekere factor. Ik werk vrolijk verder voor de komende 3 markten, kijk maar in de agenda, wie weet ben je wel op vakantie in Overijssel en vind je het leuk om te komen.
Nu stop ik lieve medebloggers, want het weekend probeer ik (op uitzonderingen nagelaten) toch zoveel mogelijk voor mijn gezin te houden en niet te vergeten er moet nog gepoetst worden, fijn weekend of vakantie!

3 opmerkingen:

Janet (wijaroki) zei

Leuke tassen heb je weer gemaakt,weer een echte aanwinst, op dit moment ben ook een kidstas aan het maken voor iemand die voor een jaar naar het buitenland gaat. Haar verzoek is dan ook Pay-Bas er zeker op te laten staan.

Michelle zei

De tassen zijn super!! en geniet binnen 2 weken van jullie wel verdiende vakantie!

Fijn weekend!
Lieve groetjes Michelle

lenteroos zei

Die echte PTT tassen zijn de leukste - je kan de doorleefde details erop zien, dat maakt het echt!!!