zaterdag 10 september 2011

Op de Hip en Handgemaakte markt.

Het was een heerlijk zonnige dag vandaag in Zwolle op
de Hip & Handgemaakte markt.
De hele dag was er voldoende belangstelling van
doelgerichte maar ook toevallig voorbij komend publiek.
Wie goed kijkt ziet de nieuwste artikelen op de kraam,
er is leuk verkocht,
maar ook zeker nog voldoende voor een leuke aanvulling in de webwinkel volgende week.
Mijn oudste zoon Jeffrey kwam even hallo zeggen,
en scoorde een vet shirt bij mijn gezellige buurvrouw Liesbeth van www.sloppop.nl

7 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit, het weertje is inderdaad super vandaag!. Gaaf shirt hoor!

Fijne zondag, Collie

Made by mama zei

Je had er mooi weer bij! Het zal wel druk geweest zijn in de stad.

Snoes zei

Wat een leuke kraam, ziet er gezellig uit ;)Groetjes, Anouska

Fiedelientje zei

wauw, het ziet er weer zo gaaf uit allemaal! Vind vooral de postzakken serie zo leuk!!!

Hoop dat mijn bericht erop komt te staan, want dat lukt de laatste tijd niet zo goed.

gr Claudette

Brechtje zei

Wat zag het er leuk uit zeg! Enne... je zoon scoorde een superleuk Tshirt. :-)

Rozet zei

Wat heb je het getroffen met het weer!! Heerlijk toch, al zou je niets verkopen dan is het nog gezellig om mensen te kijken die voorbij komen...

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Janet (wijaroki) zei

Je had er mooi weer bij, ik had op de planning staan om even langs te komen, leek me wel even leuk, maar mijn moeder gaat verhuizen en heb ik haar uiteindelijk maar geholpen.