zaterdag 17 september 2011

Paddenstoel

Ik was gelijk verliefd op deze mooie stof met een paddenstoel print erop.
De stof heeft een mooie rustige landelijke uitstraling,
en heeft geen verdere versiersels nodig.
Ik heb er een mooie baby serie van gemaakt en deze gecombineerd met een rode en ecru kleurige badstof.

 
Misschien heb je het al gezien dat ik de laatste slabben met striklinten flink had afgeprijsd,
want deze gaan uit het assortiment en zijn vervangen door slabs met klittenband.
Lekker praktisch, gemaakt van voorgewassen katoen met een badstof achterkant
wat vocht goed absorbeerd.
Ik heb ze gemaakt in lekker lief, grappig, hollands en nog veel meer.
En tot slot nog nieuw artiklel:
Ik heb er drie gemaakt, paddenstoel, hollands en sprookjes.
*
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Wij gaan vanmiddag shoppen met de jongste in Zwolle.
Hij gaat volgende week op kamp naar Ameland,
en tot mijn schrik zag ik dat meneertje helemaal geen lekkere sweaters en vesten meer had! En dat hebben ze vast wel nodig aan zee!
Groetjes, Jolanda


6 opmerkingen:

Audrey zei

Wat een leuke nieuwe update Jolanda!
De paddestoel stof vind ik super en wat een mooi lieve Hertjes slab, hier zal je snel veel blije klanten mee blij maken!

Fijn weekend,
Groetjes Audrey

Moois van mie zei

ik vind dat bambislabje superschattig !

Nicole Claudia zei

Ik heb geen slabbetjes meer nodig. Of eigenlijk mijn kinders niet meer... Maar als ik ooit nog eentje nodig heb, dan ga ik zo voor de Bambi. Wat een snoes van slabbetje!!

Groetjes, Collie

Sandra zei

Bambi is lief! Ik ga het bloggen weer oppakken, dus kom regelmatig weer bij je kijken..ik heb het toch gemist!

Sandra

Buurvrouw Xandra zei

Leuk! Vooral je bambi-slab vind ik schattig!
Groetjes Xandra

Mayflower zei

Wat heb je weer prachtige spulletjes gemaakt Jolanda en met zulke mooie stoffen. Die met de honden erop vind ik ook prachtig.
Hopelijk ben je goed geslaagd voor je zoon, want een sweater is nu geen overbodige luxe.
Lieve groet, Mea