zaterdag 12 november 2011

Luiertassen PTT post

Het was al een hele tijd geleden dat ik luiertassen had gemaakt van de onverminderd populaire PTT postzakken. Deze week had ik ze op de planning gezet naast diverse kleine naaiklussen. En na flink doorwerken, want luiertassen maak je echt niet even tussendoor, staan er drie unieke tassen in de webwinkel.
De ruime luiertas heeft een groot achtervak die afsluitbaar is met een rits, twee ruime binnenvakken, een flesvak en een vakje voor de speen of GSM. De tas sluit met klittenband en heeft een verstelbare schouderband. Inclusief een bijpassend verschoonmatje.
Verder maakte ik afgelopen weken nieuwe tissueboxhoezen, toilettasjes, diverse kleine opdrachtjes en goodies voor mijn lieve collega Audrey van Hip & Stip kaarten. Waar ik overigens net deze superleuke kerstkaarten van Pimpelmees heb besteld.

Nu is het heerlijk weekend, ik poets een beetje, neem een patroontje voor mijzelf over, droom een beetje voor mij uit, rommel in lades en kwam daar deze mooie tekst tegen:
"Als mens ben je net een akker,
je kunt niet maar blijven oogsten,
het is broodnodig om soms even
braak te liggen"

Fijn weekend en een goede week...lieve groet, Jolanda

4 opmerkingen:

kim zei

Heel leuk om te lezen, je schrijft leuk! En die laatste woorden zijn hardstikke waar..

Wens je een fijn 'rommel-wknd'!

Liefs Kim (alias @elfje84 )

Mayflower zei

Ik kan me voorstellen dat die luiertassen populair zijn Jolanda en wat een leuke kerstkaarten.
En wat een prachtige en ware tekst.
Geniet van het weekend.
Lieve groet, Mea-

Stina zei

die tekst vindt echt heel toepasselijk!!!

fijn weekend
gr Stina

Audrey zei

Lieve Jolanda,

Wat een mooie luiertas heb je weer ontworpen en gemaakt. Prachtig! Graag wil je hartelijk bedanken voor de bijzonder mooie heerlijk geurende goodies voor de winterfair. Met veel plezier ga ik de klanten bij Hip & Stip Kaarten hier blij mee maken. Wat zal het leuk staan bij jouw PTT postzak harten!

Lieve groeten van Audrey