donderdag 15 december 2011

Kerstkransen maken.

Vanmorgen om 9.00 precies stonden mijn moeder en zusje op de stoep voor de gezellige kerstkrans maak ochtend. Onder het genot van warme chocolademelk en een dikke plak suikerbrood  knipte we de dennentakken in korte stukjes. Er werdt volop geklets en tegelijk onder opperste concentratie een kerstkrans in elkaar gedraaid. Ja, dat kunnen wij vrouwen geconcentreerd kletsen:) Het was echt te lang geleden dat we eens echt als dochters en moeder samen waren, wat is het goed hier eens de tijd voor te nemen. We hebben gekletst, gelachen en sloten de morgen met snert en warme broodjes af. Ik heb genoten!
Dit is de krans van mijn moeder, gezellig met rood en zilver.
Deze mooie natuurlijke krans is van mijn zusje, die zegt dat haar creativiteit ergens is blijven steken..maar daar zijn wij het absoluut niet mee eens :)
En deze krans die niet komt te hangen maar op tafel komt is van mij. Gezellig met paddestoeltjes erin en verder lekker rustig. 


7 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Wat knap dat jullie kunnen kletsen én zo een mooie krans kunnen maken !
Heerlijk dat jullie zulke momenten samen kunnen delen.

Mayflower zei

Wat gezellig zo'n creatieve morgen met je moeder en zus en wat hebben jullie een mooie kransen gemaakt.
Een mooie dag om opterug te kijken Jolanda.
Lieve groet, Mea

Fan sels zei

Heerlijk hé, zo lekker bezig zijn om je huis helemaal in kerstsfeer te brengen, fijn dat je moeder daar ook aan meedoet, mijn moeder is er eentje van "kant en klaar" kopen ;( , dat vind ik wel eens jammer maar ja, ze is 81, ik snap het ook wel...
Groetjes, Truus.

Unknown zei

gaaf! en lijken jij en je zus nou zo op elkaar?!?!? genieten zijn zulke speciale familiemomentjes, mooi!

Michelle zei

Heel gezellig jullie samen zijn en het zijn prachtige kransen geworden!!

Lieve groetjes Michelle

jolanda zei

Heerlijk gezellig, geniet ervan :-)

Liefs

Siem zei

Wat gezellig dat jullie samen aan de kerstvoorbereidingen doen. Eigenlijk nog wel leuker dan de echte kerst...;-)