woensdag 18 januari 2012

Postcrossing.

Net voor de kerst ben ik begonnen met postcrossing. Audrey van Hip & Stip kaarten tipte mij hierover en heeft ook een eigen postcrossing groep gemaakt. Op de site van Hip & Stip kaarten zijn alle Hollandse kaarten die erg geschikt zijn voor postcrossing mooi bij elkaar gezet. Want het is natuurlijk erg leuk om een echte Hollandse kaart te versturen. Inmiddels is er ook op facebook een postcrossing groep door Miranda van Juf Juul opgezet. Iedereen is duidelijk heel enthousiast. Want wat is er in een wereld waarin we allemaal dankbaar gebruik maken van internet leuker om weer eens een echte handgeschreven kaart te ontvangen.




Je meld je aan via Postcrossing en nadat je zelf adressen hebt aangevraagd wordt jouw adres ook beschikbaar om leuke kaarten van over de hele wereld te ontvangen. Deze kaart heb ik uit Litouwen en ook Minsk, Helsinki en de USA hebben mijn brievenbus ondekt. Ik ben enthousiast!

4 opmerkingen:

Audrey zei

Wat een leuk blog Jolanda, en bedankt voor de vermelding en mooie reclame! Iedereen is zo enthousiast en steeds meer postcrossing fans weten Hip en Stip te vinden. Wat een mooie kaart heb je ontvangen! Hier ook 4 kaarten die de brievenbus hebben ontdekt, bijzonder leuk!

Lieve groeten Audrey
www.hipstipkaarten.blogspot.com

Kom Achterom zei

Ha Jolanda
leuk leuk mijn dochter doet het al een poosje en heeft echt de mooiste kaarten gekregen super leuk en je houd er soms ook erg leuke contacten aan over
fijne dag
Yolanda

Michelle zei

Een leuk idee!!

Liefs Michelle

Pink Princess zei

Tis idd heel leuk, Postcrossing. Ben er nu al mee bezig en wil straks ook verder gaan ....cryptisch haha. Moet ook nog even uitzoeken of je landen kan *uitzoeken* waar je het liefste mee post crost mmm nog cryptischer :-)