zondag 25 maart 2012

Lieve post.

Gisteren ontving ik deze leuke post van mijn lieve collega Ella.
Ella maakt van retro stoffen de mooiste dingen voor haar webwinkel Ella-Oxis
en heeft samen met haar wederhelft een goede neus voor de mooiste vondsten.
In een rommeldoosje vond Ella deze originele PTT postknopen,
en ze dacht gelijk aan mij.
Is dat niet lief?
Ella bij deze heel erg bedankt!

Ik vind ze prachtig,
zelfs de achterkant is mooi.
Op de kleine knopen staat Stampwerk Amsterdam,
mijn fantasie slaat dan gelijk op hol,
en ik waan mij in een fabriek waar jonge vrouwen,
Amsterdamse knullen deze knopen in elkaar hebben gestampt.
Dus als je deze knopen in de toekomst aan een PTT postartikel ziet,
weet dan dat dit niet zomaar een knoop is.

13 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat een leuke vondst!! Lief dat ze gelijk aan jou denkt... geeft je prachtige creaties een mooi accent!

Groetjes, Collie

Wendy Lieuw-A-Sie - van Steijn zei

Wauw, wat een ontzettend mooie knopen!! Ik ben heel benieuwd hoe je deze gaat verwerken.
En Ella is inderdaad een lieverd, zij stuurde mij ook al eens een mooi pakketje :-)

Helen zei

Ze zijn prachtig echt! Echt heel lief van Ella :-D

doormijvoorjou zei

Gaaf zeg! En wat lief dat ze aan je denkt.

Willy zei

Leuke verrassing. Die knopen zijn bij jou helemaal op de goede plek.
Fijne week, groetjes

Willy zei

Leuke verrassing. Die knopen zijn bij jou helemaal op de goede plek.
Fijne week, groetjes

Bea zei

Wat een gave knopen en wat lief dat zij deze naar jou gestuurd heeft. Liefs van mij, Bea

Sandra zei

Wat een super vondst en wat gaaf dat jij ze krijgt.
Er bestaan zeker lieve mensen. Koesteren!

Veel plezier ervan,
Sandra

Anoniem zei

dat is een heel lief en vooral prachtig cadeau

Rozet zei

Wat een leuke knopen! Nooit eerder gezien. Echt iets voor jou!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Anoniem zei

ik heb in die fabriek gewerkt in de belamystraat Amsterdam
de gevel van de fabriek bestaat nog steeds.
groet,
ron moolenaar

Unknown zei

ik heb in die fabriek "stampwerk" gewerkt in de belamystraat Amsterdam
de gevel van de fabriek bestaat nog steeds.
groet,
Ron Moolenaar

Unknown zei

ik heb in die fabriek "stampwerk" gewerkt in de belamystraat Amsterdam
de gevel van de fabriek bestaat nog steeds.
groet,
Ron Moolenaar