donderdag 8 maart 2012

Nieuwsbrief nr. 02

In deze nieuwsbrief vrolijke frisse kleuren helemaal passend bij de eerste lente zonnestralen. En alle nieuwe artikelen zijn prettig voor de beurs: onder een tientje en kunnen als brievenbuspost worden verzonden.
Speenkoorden voor de meisjes in zoet roze-geel met een mooie bloem clip. Voor de jongens speenkoorden in grijs-geel en groen-geel met retro trein clip. En lief voor zowel meisjes als jongens de speenkoorden met handgemaakt vilten hart eraan.


En weer terug in het assortiment het Hartje Tandenfee en Huisje Tandenfee. Deze decoratieve hangers doen het goed op elke kinderkamer en hebben een klein zakje om het wisseltandje voor het slapen gaan in te doen. Zodat de tandenfee altijd aan het juiste adres is om een kleinigheid achter te laten. Klantenreactie: "Ik heb het hartje aan mijn nichtje gegeven met een geluksmuntje in het zakje voordat ze een operatie moest ondergaan" Deze lieve toepassing vond ik heel bijzonder en wilde ik je zeker niet onthouden.
Ook de stevige stoffen boekenleggers zijn weer voorradig in diverse stoffen. Een leuk cadeautje voor de echte boekenwurm. Ook leuk om bij een boek of boekenbon te geven of als attentie per brievenbuspost.

Nu verkrijgbaar het prachtige briefpapier en enveloppe in één uit de ontwerpstudio van Knetterleuk! Ook in een vrolijk bloemdessin verkrijgbaar. Wordt geleverd als set van tien inclusief bijpassende sluitstickers. Over stickers gesproken: grote vellen met vogels en bloemen vind je hier.

De PTT artikelen blijven razend populair. Deze blijf ik regelmatig aanvullen met een gevarieerde update. Let op: Ik werk alleen met de echte originele oude zakken, verwerk de zak op de herkenbare Door Jolanda wijze en de tassen zijn altijd gestempeld aan de binnenzijde met logo en nummer. De PTT postartikelen zijn nu ook handig verzameld op één pagina.

Genoeg voor nu, ik wens je veel winkelplezier

Geen opmerkingen: