vrijdag 25 mei 2012

Deze week...

Deze week was een heerlijke zonnige week voor ons allemaal,
en alhoewel ik bijna altijd wel een zonnig humeur heb,
maakt de zon alles toch een beetje fijner,
vind je niet?
Ik werkte vrolijk door aan opdrachtjes en PTT laptoptassen en IPAD hoezen.
en pakte bij tijd en wijle de nodige zonnestralen mee.
De middelste zoon maakt vandaag zijn laatste examen,
de jongste had een zweterige sportdag,
de oudste regelde zijn eerste stagegesprek voor volgend jaar al,
samen met mijn zusje regelde ik een familiebarbeque voor dit weekend,

tel je zegeningen zeg ik tot mijzelf :)

Ik wens je een fijn Pinksterweekend!
Opdracht voor een klant van het eerste uur,
een mooie stapel gastendoekjes met retrotintje.
Laptoptas 191 zwart afgewerkt,
de 192 vind je ook in de webshop en is rood afgewerkt.
En de stoere IPAD hoezen voor zowel de IPAD 2 en 3.

6 opmerkingen:

Caren zei

Wauw, ziet er goed uit zeg!
Groetjes, Caren

Zaanse Zolder zei

Ik vind je gastendoekjes echt geweldig !

Fan sels zei

Ik wens jou ook een heerlijk weekend met goed barbecue weer!
Je gemaakte spulletjes zijn weer TOP!
Ik heb nog een kortingsbon ;)
Groetjes, Truus.

Nicole Claudia zei

Ja, héérlijk hè dat zonnetje!

Wat heb je veel moois gemaakt!

De kids zijn lekker druk met de laatste dingen voor school. Hier ook, er wordt flink gezucht door Ramon en Kirsten en Bridget heeft net haar avondvierdaagse gelopen en vertelde dat ze nu toch graag haar voetjes wil laten slapen (hahaha... de eerste avond van de avondvierdaagse vertelde ze dat ze haar voetjes naar bed ging brengen!! klinkt zo heerlijk komisch en lief).

Genietse van een lekker Pinksterweekend!!!!

Groetjes Collie

Dappere Daantje zei

Helemaal geweldig wat een gave dingen maak je. Kan ik ( leek zijnde ) nog heeeeel veeeeel van leren.

Gr. Danielle
Www.dapperedaantje.vlogspot.com

Anoniem zei

oeps en de blog freubelweb dan ,hoe komt dat over ?toch staan er hele mooie en leuke en creatieve creaties op .zelf haal ik er heel veel ideeen en inspiratie vandaan


veel groetjes j.s