vrijdag 25 mei 2012

Deze week...

Deze week was een heerlijke zonnige week voor ons allemaal,
en alhoewel ik bijna altijd wel een zonnig humeur heb,
maakt de zon alles toch een beetje fijner,
vind je niet?
Ik werkte vrolijk door aan opdrachtjes en PTT laptoptassen en IPAD hoezen.
en pakte bij tijd en wijle de nodige zonnestralen mee.
De middelste zoon maakt vandaag zijn laatste examen,
de jongste had een zweterige sportdag,
de oudste regelde zijn eerste stagegesprek voor volgend jaar al,
samen met mijn zusje regelde ik een familiebarbeque voor dit weekend,

tel je zegeningen zeg ik tot mijzelf :)

Ik wens je een fijn Pinksterweekend!
Opdracht voor een klant van het eerste uur,
een mooie stapel gastendoekjes met retrotintje.
Laptoptas 191 zwart afgewerkt,
de 192 vind je ook in de webshop en is rood afgewerkt.
En de stoere IPAD hoezen voor zowel de IPAD 2 en 3.

Een reactie plaatsen