donderdag 15 november 2012

PTT met print

Vaste bloglezers hebben het al eerder gezien de PTT postartikelen met print die ik in samenwerking met Joke van de Crommert maak. Joke is samen met haar man Marinus gepassioneerd boerin en boer van de kaasboerderij die zoveel meer bied dan alleen maar kaas. Kijk maar eens op de nieuwe website van Heileuver.
De placemats had ik al eerder gemaakt en zijn nu extra groot.
Het vogeltje stond ook al eerder model en blijft een van de favorieten.
Er zijn ook nieuwe prints bijgekomen: een lachend theepotje en bestek.
Er zijn er acht en ik ben benieuwd welke jou favoriet is.
 
Op verzoek van Petra van De Kaborij maakte ik keukenschorten en pannenlappen. Mooie stoere en robuuste uitstraling allemaal met een unieke print erop.
Vandaag ga ik mij voorbereiden op de Creatieve Markt van morgen waar ik in onderstaand postje al meer over vertelde en wens je daarom nu al een heel fijn weekend!
 


1 opmerking:

Denco zei

die zijn leuk !!!!