vrijdag 18 januari 2013

Lunch tasjes Happy Colours


Deze week haalde ik alles uit de kast voor deze vrolijke lunchtasjes.
Want aan elk tasje zijn maar liefst zeven verschillende stoffen verwerkt.
Je kan er misschien een kleine voorstelling maken: de enorme berg stof om mij heen tijdens het maken :)
Ik zal tijdens een volgende kleurexplosie een fotoreportage maken.
Ik heb ze afgewerkt met een bijpassende gehaakte roos ik ben helemaal happy met onderstaand resultaat.


De tasjes hebben een mooi formaat, zijn geheel gevoerd met een bijpassende bloemenstof, twee draaghengsels en sluit met een magneetsluiting. Geschikt voor crèche, school of gezellig uitstapje. Leuk als cadeau voor verjaardag of afzwemmen. Je vind ze alle zes hier








6 opmerkingen:

tineke zei

Lekker vrolijk zijn ze!

Fan sels zei

Schattig zijn ze Jolanda, heb er momenteel geen gegadigde voor maar zodra ik die heb ...
Fijn weekend, groetjes Truus.

Meetje Lief! zei

Oh geweldig al die kleurtjes! Liefs Marcella

Marrie zei

Echt heel mooi!

Alexandra zei

Als ik al die kleurtjes zie krijg ik toch echt zin in de lente...super leuk Jolanda, mooi gemaakt.

Grtzz Alexandra

Alexandra zei

Als ik al die kleurtjes zie krijg ik toch echt zin in de lente...super leuk Jolanda, mooi gemaakt.

Grtzz Alexandra