woensdag 30 januari 2013

Van je familie moet je het hebben...

 
Van je familie moet je het hebben...jazeker ik echt!
Al vanaf het begin dat Door Jolanda mijn werk werdt zijn mijn moeder en zusje twee van de beste reclame dames die ik mijn maar kan wensen.
Ze lopen beiden met een PTT tas en standaard een stapeltje visitekaartjes erin. Zo zijn er heel wat tassen naar vrienden en familie gegaan.
Ook met een verjaardags cadeau wordt er vaak aan mij gedacht en dat waardeer ik echt!
Zo maakte ik vanmorgen deze mooie kussenhoezen met de voorzijde tot quilt gestikt. Verjaardagscadeau voor mijn tante. Dus bij deze lieve mam en Bea heel erg bedankt voor alles!
 
 
Kussenhoes 50 x 50 met machinaal gequilte voorzijde en ritssluiting: € 24,95

1 opmerking:

Alexandra zei

Wauw Jolanda,

Die kussenhoezen zijn echt een plaatje, heel mooi.

En wat leuk al die reclame die er wordt gemaakt toch...van je familie moet je het hebben.

De beste reclame die er is mond op mond.

lieve groetjes Alexandra