vrijdag 1 februari 2013

Ontwerpwedstrijd

 
In het voorjaar van 2010 maakte ik de allereerste PTT postzaktas en ik had toen niet kunnen denken dat ruim 2,5 jaar later tas nr. 250 onder mijn naaimachine vandaan zou rollen! Met veel plezier maak ik de tassen en maak ik regelmatig nieuwe modellen. Het assortiment is inmiddels uitgebreid met diverse hoesjes en woonaccessoires. Zoals je in de speciale PTT post pagina kunt zien. De verwerking van de PTT postzak blijft verrassen!
 
Om het heugelijke feit met je te vieren maak je kans op je eigen ontworpen PTT post tas door deelname aan de ontwerpwedstrijd.
 
Ontwerp je eigen PTT postzak tas en wie weet wordt deze gratis voor je gemaakt! Maak een schets, tekening of andere creatieve verwerking van de voor - achter - zijkant en binnenzijde. Geef duidelijk de plaats van zakken, details, de tekst, vlag en jaartal van de postzak aan. En vermeld ook de maten, evt. combinatie met andere materialen, of een specifiek gebruiksdoel en verdere bijzonderheden. Het uiteindelijke ontwerp kan kleine wijzigingen hebben gebaseerd op naaitechnische redenen. Vergeet niet je eigen gegevens bij te voegen!
 
Je mag je ontwerp opsturen naar onderstaand adres voor 28 februari 2013
 
Door Jolanda Schaapmanstraat 5  8151 BR Lemelerveld
 
 
Lees ook de kleine lettertjes:
 
Je ontvangt persoonlijk bericht voor 7 maart 2013 als jouw ontwerp gewonnen heeft en dit zal ook via de website en sociale media van Door Jolanda bekend worden gemaakt met naamsvermelding. Alle ontwerpen zullen in een collage op eerder genoemde kanalen te zien zijn zonder naamsvermelding. Het gewonnen en ingezonden ontwerp(en) kan worden gebruikt als nieuw ontwerp of inspiratie voor de productie van Door Jolanda. Hierop kan geen geldelijke aanspraak worden gemaakt. Over de uitslag kan niet worden gediscussieerd. Je ontwerp en gegevens worden niet aan derden verstrekt. De tas wordt in de maand maart 2013 voor je gemaakt.
 
Ik ben heel benieuwd naar de inzendingen en wens je veel succes! 

1 opmerking:

IS Interieur Styling zei

Hoi Jolanda, ik zag dat je lid was geworden op mijn blog welkom.
Ik zag jouw ontwerp wedstrijd, leuk idee. Je bent een creatief persoon en maakt mooie dingen.
groetjes Ingrid