zondag 24 maart 2013

Opdrachten en cadeautjes


Na aanleiding van de kussenhoezen van vorige week kreeg een verzoek van Ingrid om deze in een zwart witte combinatie te maken.
Helemaal leuk geworden met de stoeltjes stof en streep.


Op verzoek een lunchtasje uit voorraad voorzien van naam. Ook zo'n leuke tas met naam? Kijk eens hier tussen de lunchtasjes, handgemaakte vilten letters 1,25 per stuk



Voor mijn zusje maakte ik dit verjaardags cadeautje, een persoonlijk gelukspoppetje.


En voor de vriend van mijn zusje die aankomende week 40 wordt en heel graag in de keuken staat, maakte ik deze stoere PTT ovenwanten.


 Cadeautjes maken is leuk maar een cadeautje mooi verpakken zeker ook :)
Het was een fijne week!

3 opmerkingen:

Ilse * BY IK * zei

Je zou zo'n mooi verpakt cadeautje maar mogen uitpakken ... ;-)
Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt. Vooral die stoere ovenwanten zijn erg leuk.

Mayflower zei

Wat heb je weer een prachtige dingen gemaakt Jolanda.
Die kussens in zwart witte tinten en de ovenwanten van postzakken vind ik supergaaf.
Fijne week en een lieve groet, Mea

IS Interieur Styling zei

hoi jolanda, leuk hoor hoe jij inderdaad altijd je opdrachten verstuurt. Ik heb vandaag ook het bericht op mijn blog geplaatst.
fijn weekend, lieve groet Ingrid