dinsdag 18 juni 2013

De Goodiebag-doos

 

Zaterdag werd ik verrast met de goodiesbag (doos) waaraan ik mee deed via Pipowagen aan Zee Claudia heeft er echt heel veel aandacht aan geschonken, waarvoor heel erg bedankt! 


Het eerste cadeautje was een prachtige kaart met origineel label van Claudia's hand welke ook in haar shop verkrijgbaar zijn.
 


 
Leuke magneetjes en mooie oorbellen van Zonneprinsesje maakt.
 


 
Dit vrolijke speldenkussen ontving ik van Elke Dag Zaterdag
Het naam en label nodigen zeker uit tot een bezoekje aan haar blog :-)
 

Fijn fris groen met een rode ruit én op de andere kant een vintage meisje voor dit etuitje van Fieve, die gaat zeker goed gebruikt worden!
 



Deze gehaakte kleurige sleutelringen zijn van E Strea Chikitu en zijn voor veel doeleinden geschikt, ik vind dat zo leuk iets simpels wat zo veelzijdig is.
 


En het lekkerste als laatst, gevilte Engelse dropjes van Mooi Miek.
  

Onderin een mooie kleurplaat met op de achterzijde een aantal webshops die ik goed ken ;-) En de flyer van Villa Holland waar wij over een aantal weken heerlijk vakantie gaan houden. Wat een feestje was dit om uit te pakken en daarbij ook leuk om voor mij ( en jouw) onbekende creatieve medebloggers te leren kennen.

Geen opmerkingen: