vrijdag 9 augustus 2013

Hier was ik.



Hier was ik aan de Nederlandse kust
in Sint Maarten zee


 Samen met mijn lief
genoten we van veel zon, zee en strand.
En elkaar.
 


Oudste zoon
die doet wat hij het liefste doet
tekenen. 


De zee kon niet ruig genoeg zijn 
voor de middelste en jongste zoon
echte waterratten
zoals ik.


Eindeloos voor je uitstaren
soezen in de zon
het geluid van de branding
nestelen in het zachte zand
onderbroken door het krijsen van de meeuw.
 


Brede duinen
voor een stevige wandeling.
 

 Het Zwanenmeer
duinen, bos, binnenmeren
prachtig.
 

In de omgeving van Sint Maarten Zee
zijn veel mooie dorpen en steden met veel activiteiten.
Alkmaar, Den Helder, Callantsoog en
op het terras in Schagen was het ook goed toeven.


We verbleven in een huisje op het miniparkje Villa Holland
Knus, gezellig en een warm welkom
alles in Hollandse sfeer.

Maandag ben ik er weer
in het atelier!

Geen opmerkingen: