vrijdag 8 november 2013

128 Vierkantjes


Kijk je wel eens om je heen in je woonkamer en denk je dan: "ik mis iets?" Misschien is het wel een beetje kleur.
Je brengt dit eenvoudig aan door een set kussenhoezen, kaarsen in kleur en denk ook eens aan een bloeiende plant.
Het effect is vaak zo verrassend, gewoon eens doen!

 
 
Ik maakte twee sets kussenhoezen in paarse en fuchsia tinten en dessins.
In fijne winterse stoffen: wol, flannel en baby rib.
Het fijne van een set is dat je niet hoeft te zoeken naar een bijpassende kleur hoes. Want twee staat zoveel gezelliger dan een :) 
 

 
 
En toen ik toch zo fijn aan het vierkantjes knippen was, dacht ik aan mijn zakken vol met kleine stukken PTT postzakstof.
Resultaat van meer dan drie jaar PTT postzak tassen maken.
En ik was blij verrast door het effect wat het patchwork in deze stoere stijl had. Ik heb twee unieke stuks voor je gemaakt. Je vind alle hoezen HIER
 
En na 128 vierkantjes zeg ik: fijn weekend!
 

 

Geen opmerkingen: