vrijdag 22 november 2013

Schooltas met naam






























Ik heb deze week de tijd genomen om een nieuwe productgroep te maken: schooltassen met naam.
Gaat je kind voor het eerst naar de opvang of basisschool dan mag een leuke tas niet ontbreken op deze spannende dag. Voorzien van de eigen naam maakt het helemaal persoonlijk.

Ik heb unieke tassen gemaakt, en ook tassen die ik in kleine oplage op bestelling maak. 
Ik heb veel aandacht aan de uitleg van de tas met naam gegeven, mochten er toch onduidelijkheden zijn, fijn als je het mij verteld :)

Je vind lieve schattige tassen zoals Bambi en ook onderstaande stoere jongenstas (maar wil een stoere meid deze, ik houd je niet tegen)

En natuurlijk is dit ook een hele fijne Sint tip!



























Geen opmerkingen: