vrijdag 17 januari 2014

Grote toilettas

Ik zie dat het echt al even geleden is dat ik blogde.
Je zou bijna denken dat ik er een extra winter vakantie bij had genomen.
Niets is minder waar,
ik zat met mijn hoofd in de boeken
organiseerde huis, maakte opdrachten,
en de dagen vulde zich met dingen en afspraken
die niet noemenswaardig voor hier zijn :-)

Vorige week maakte ik al een proefmodel van een grote toilettas.
Ik gebruikte een nieuwe versteviging waar ik meer dan tevreden over ben.
De toilettas is goed stevig en blijft perfect in model.
De toilettas heeft een binnenvak en hengsel.
De eersten heb ik gemaakt in katoen designerstof
en twee in luxe satijn binding.
En de toilettas is niet alleen fijn voor op reis,
ook voor het organiseren van je badkamer kast-lade een mooie oplossing.

Onderstaande is mijn favoriet,
Kijk hier bij de toilettassen welke jou favoriet is.







 

Geen opmerkingen: