maandag 10 februari 2014

Op maat gemaakt

Steeds vaker krijg ik speciale verzoeken
om een op maat gemaakt artikel te maken.
Ik merk dat de tijden veranderen
de consument wil niet meer een uit duizenden
maar een echt uniek stuk.
De consument wil niet een kast vol meuk
maar kiest bewust.
Dit kan ik alleen maar aanmoedigen
en ben dan ook blij dat ik daar samen
met alle andere creatieve ondernemers
een bijdrage aan mag leveren.
Onderstaand de op maat gemaakte opdrachten van de laatste weken.
- Ik heb zelf geen PTT zakken met vlag meer. Mocht je zelf zakken hebben of stem je in met aankoop van zakken tegen de huidige aankoopprijs dan maak ik graag een artikel voor je.
















Messengerbag voor Jolanda werd geheel gepersonaliseerd gebaseerd op haar naam en Twitter account.
Rugtas welke ik met spoed maakte voor Marlijn op dinsdag en vrijdag al meereisde naar Portugal.


Fauteuil hoes en kussen voor Marianne

Rolstoeltas voor Margot, lees hier haar verhaal achter deze tas.

Geen opmerkingen: