maandag 28 april 2014

3 x Leuk

Het lijkt wel of 2014 het jaar van leuke kansen en samenwerkingen is,
of misschien waren ze er voorheen ook
maar zag ik ze of durfde ik niet.
Hoe dan ook ik geniet volop van mijn werk!

Kunst en Kultuur weekend

Aanstaand weekend gaat de 9-de editie
van het Kunst en Kultuur weekend van start.
Dit succesvolle weekend is zeker een aanrader
door de diversiteit aan locaties en kunstvormen.
Je kunt vooraf op de site van Kunst om Dalfsen
de kunstpunten bekijken en zo je route bepalen.
Het is erg leuk dit per fiets te doen
door het mooie Vechtdal in Overijssel.

Je vind mij op Kunstpunt 15 bij de Barones in Dalfsen.
Zaterdag kun je genieten van een overheerlijke barbecue
maak daarvoor vooral gebruik van onderstaande kortings bon.







































Goodiebag bij PuurOost

Sinds een aantal maanden is Door Jolanda
vermeld op de site van PuurOost.
PuurOost brengt bijzondere ondernemers, kunstenaars en ambachtslieden
uit het Oosten van Nederland samen.
De enthousiaste dames Carolien en Sandra
verzorgen doelgerichte PR voor de aangesloten ondernemers.
En daarnaast heeft PuurOost ook een webshop gedeelte.

PuurOost verloot via haar Facebook pagina
een super gevulde goodiebag.
Like, share en wie weet is deze tas met inhoud voor jou!





































Verkooppunt Hip & Stip kaarten

Met Audrey van Hip &Stip kaarten
heb ik al vanaf het prille begin in 2008
goed en gezellig contact.
De PTT post producten van Door Jolanda
passen goed bij de Hollandse kaartenlijn.
De harten en sleutelringen zijn al een aantal jaren
bij Hip & Stip kaarten verkrijgbaar.

Afgelopen tijd hebben we samen
een nieuw product ontwikkeld.
Stoere en lieve PTT post labels,
deze labels zijn leuk voor het populaire snailmail
en als een extra attentie bij een cadeau of bijzondere post.

Er zijn vier verschillende uitvoeringen
los of als voordeelset verkrijgbaar.










 

Geen opmerkingen: