vrijdag 13 juni 2014

s a m p l e - schoudertassen

Vaak krijg ik de vraag naar een kleiner model tas.
En daar werkte ik vandaag aan. 
Deze modellen worden tegen sample prijzen verkocht.
 





































Het blauwe model word niet in productie genomen omdat deze wel leuk klein is maar ik kan de uren en materialen niet verwerken in een acceptabele prijs voor een mini schoudertas. 
Ik dacht nog aan de tijd als we kleine kinderschoenen kochten voor de zoons. Joh 60 gulden zeiden we dan tegen elkaar. Nu jaren later weet ik wel beter, juist in een klein product zitten veel uren en de fournituren blijven hetzelfde als bij een groot model.
Dit sample model heeft geen gebreken.







































Het zwart witte model wordt de komende tijd wel in verschillende uitvoeringen gemaakt. Ik kan variƫren in stoffen, model klep en de afwerking voor een stijlvol of stoer resultaat. Dit proefmodel heeft een kleine beschadiging aan de binnenkant.
Beide schoudertassen worden tegen sample prijzen verkocht.
Je vind ze H I ER

Geen opmerkingen: