donderdag 10 juli 2014

Placemats

Alhoewel ik de keukenartikelen uit het assortiment heb gehaald,
maak ik op verzoek graag een leuke keukenidee.

Joke had een theedoek Job bij het Textiel museum in Tilburg gekocht.
De print van insecten was de basis waarvan uit ik zes placemats mocht maken.
Geen schuine lijnen, stoer en allemaal verschillend waren de wensen
van Joke en verder had ik de vrije hand, altijd leuk!

Ik zocht en kocht bijpassende stoffen in blauw, naturel en grijs.
En ben toen per placemat aan de slag gegaan.
Leuk om onder de naaimachine elke keer weer een ander resultaat te zien komen.

Joke is mede-eigenaar van Heileuver Koeien - Kaas - Kunst.
Mocht je in Overijssel zijn zeker een aanrader voor ambachtelijke heerlijke kazen, wisselende exposities in de galerij en je loopt zo de stal in, hoe leuk is dat!








 


Geen opmerkingen: