vrijdag 8 mei 2015

One for me one for you!



One for me one for you!

Van deze tas heb ik er twee gemaakt, 1 voor mij en 1 voor jou :)
Ik liep zelf nog steeds met een tas van twee jaar oud rond, je kent het vast wel: de bouwvakker die druk is bij een ander en thuis de plinten los heeft liggen. Zo erg is bij mij niet hoor, de zomen zitten vast maar naaien voor mijzelf dáár moet ik echt tijd voor maken. En dat deed ik deze week.

Ik wilde een tas die lekker veel ruimte heeft voor alles wat ik graag bij mij wil hebben en dat past prima zoals je op onderstaande foto kunt zien. En ik ben nogal geordend, dus zijn de binnenvakken ideaal om de tas netjes te houden. De kleur is helemaal zomers, zacht pastelblauw en kiezeltinten. De stof is goed stevig en de bodem heb ik nog steviger gemaakt zodat de tas goed in model blijft. Ook fijn in de zomer zijn de schouderbanden van stof, deze worden niet zweterig. En door de ritssluiting is hij veilig als je deze zomer steden en markten bezoekt helemaal als je hem ook nog cross-over draagt.

Ben je net zo enthousiast als ik over mijn nieuwe tas? De tweede staat hier voor je klaar:


Geen opmerkingen: