donderdag 16 juli 2015

De laatste weken in één blogbericht.



Blog ik normaal trouw iedere week, zie ik nu dat het laatste blogbericht bijna een maand geleden is. Ik lag niet in een hangmat op een tropisch eiland hoor, was het maar waar :)
Het was en is nog steeds een komen en gaan van fijne opdrachten, speciale verzoeken en natuurlijk nieuwe artikelen maken voor de webwinkel. Ook achter de schermen werk ik wekelijks aan het verbeteren van de webwinkel. En zijn er zoveel andere webwinkel zaken die de nodige aandacht vragen. Daarnaast probeer ik ook tijd te maken voor andere dingen want hoe leuk ik mijn werk ook vind het is altijd belangrijk niet door te slaan en afstand te nemen van je werk. Maar hé daar hoef ik de gemiddelde passievolle zzp-er niets over te vertellen. Nog twee dagen en dan neem ik echt even afstand want dan begint mijn jaarlijkse zomerstop. Blogbericht hierover volgt nog! Heb jij nog fijne vakantiedagen in het vooruitzicht? Wat je ook gaat doen, ik wens je alvast zonnige ontspannen dagen toe!

In opdracht:







































Voor Martha mocht ik deze prachtige kleurrijke tas maken. Als docente Spaanse taal en liefhebber van Spanje zocht ze een passende werktas die echt Spanje uit moest stralen. En dat doet deze tas zeker! Wat staat haar deze tas goed!

De man van Els was helemaal verknocht aan zijn boodschappentas. Na jaren was de tas totaal versleten en het vinden van precies dezelfde maat tas viel niet mee. Els had al eerder een tas door mij laten maken en zo dacht ze wederom aan mij, waarvoor dank! Ik maakte de tas uit dubbele waterafstotende outdoor stof, een stevige tas met rits waar ze zeker jaren lang boodschappen mee kunnen halen.

Ook maakte ik kussens uit gerecyclede sloven die niet meer werden gebruikt voor ons plaatselijke Koffiehus (foto's volgen nog) en gingen er dozen vol ander werk in opdracht de deur uit. Dit en onderstaand werk paste allemaal in de afgelopen weken, ze vlogen voorbij!

Nieuwe items voor de webwinkel:


In champagne suédine met offwhite lederlook maakte ik deze schoudertas, kussens met grote knoop en iPAD hoezen in twee maten. Je combineert deze chic met zwart of juist casual met jeans. Of maak jou eigen stijl door te combineren met kleurrijke prints.
Vorige week ontving ik een aantal nieuwe stoffen voor kindertassen. Ik heb gekozen voor een goede kwaliteit geplastificeerd katoen. Alhoewel de schooltassen van stof altijd verstevigd worden als dit nodig is en gewassen kunnen worden was er ook vraag naar waterafstotende tassen. Dit is natuurlijk voor de drukke werkende moeder ook fijn om zo even een doekje door de tas te halen als er een beker heeft gelekt. Ik maakte een meisjes en jongens rugtas, na de zomerstop volgen er andere modellen en prints.


Dit vind ik zo'n vrolijke combinatie, de turquoise bloemetjes print met gele bies. Verras jou dochter met deze echte meisjes rugtas voor het nieuwe schooljaar!




Voor jouw stoere voetbal held! De voetbalprint combineerde ik met grasgroene accenten, met deze stoere jongens rugtas score je altijd!

Geen opmerkingen: