woensdag 9 december 2015

Gratis cadeau uitzoeken

 
Ieder jaar weer vind ik het leuk om je te verrassen met een fijne december actie. Dit jaar mag je zelf een fijn gratis cadeau uitzoeken bij besteding van € 25,00 exclusief verzendkosten. Er is keuze uit veel fijne handgemaakte cadeautjes: stoere harten, gezellige placemats en notebooks. Ook kan je ook een leuk kinderschort of Ipad hoes uitzoeken.

Om het je zo makkelijk mogelijk te maken alle voordelen op een rij.
• Snelle verzending: bestel en betaal je op een werkdag voor 15.00 uur dan verzend ik dezelfde dag nog.
• Makkelijk: ik pak het kerstcadeau gratis in kerst sfeer voor je in.
• Gratis cadeau uitzoeken bij besteding vanaf € 25,00
• Gratis verzenden bij besteding vanaf € 65,00
• Wil je een cadeau ophalen? Ook dat kan. Plaats de bestelling en ik neem contact met je op voor het maken van een afspraak.


Ik wens je fijne voorbereidingen naar de kerstdagen toe!

Geen opmerkingen: