vrijdag 1 juli 2016

Special Friend

Nieuw Special Friend

Met het omzetten van de webwinkel kwamen er steeds meer nieuwe ideeën in mijn hoofd. Van het ene wilde plan naar het andere en ik krabbelde ze op in mijn notitieboek. Nieuwe dingen creëren werkt zo aanstekelijk, net zoals lachen aanstekelijk werkt. 

Zo was ik de nieuwsbrief helemaal zat, het was saai en ik vond hem ook geen toegevoegde waarde voor de klant meer hebben. Zelf ben ik ook klant bij andere (web)winkels en heb mijn prettige gevoel en ervaring die ik bij aankopen had en mijn eigen wijze waarop ik graag omga met de klant samengebracht in een nieuw jasje voor de nieuwsbrief lezer. Een beetje met de oude wijsheid in mijn hoofd: "behandel een ander zoals je dat zelf ook graag wilt"

Wat is er veranderd? 

De nieuwsbrieflezer is tot Special Friend benoemd. Zomaar zonder te vragen ;-)
Waarom zou je een Special Friend van Door Jolanda worden?




Special Friends give-away


Special friends maken een aantal keer per jaar kans op een handgemaakte tas of tas accessoire uit de collectie. Vier keer per jaar zal ik de give-away laten zien in de Special Friend mail. Je weet nooit in welke mail de give-away staat, dus vergeet niet de mail te lezen. Meedoen aan deze give-away doe je door een antwoord te geven op de mail waarin de give-away staat. Deze give-away is exclusief voor de Special Friends, wie weet mag ik jou blij maken met een tas uit de collectie. De winnaar word in de eerstvolgende mail bekend gemaakt. 


Exclusieve Special Friends sale


Op een handgemaakte tas kan ik niet vaak korting geven. Er gaan veel creatieve uren zitten in het ontwerpen en maken van de collectie. Maar ook ik houd zeker van een fijne korting en een frisse wind door de collectie. Een aantal keren per jaar ben jij als special Friend uitgenodigd voor de Special Friend sale. Je krijgt via de Special Friend mail toegang tot een geheime pagina in de webwinkel. Hoe leuk is dat, exclusief winkelen met korting op de handgemaakte tassen collectie.


De Special Friend mail

Natuurlijk ontvang je regelmatig een special Friend mail met de nieuw gemaakte tassen en ander nieuws over Door Jolanda. Regelmatig ontvang ik een berichtje terug van mijn special Friends met een reactie of suggestie voor de collectie. Altijd leuk om jou en je tas wensen beter te leren kennen.Ik beantwoord altijd persoonlijk terug. 

Ik hoop je te zien als Special friend van Door Jolanda. 

Zelf vind ik de exclusieve voordelen erg fijn, ik zou bijna klant bij mijzelf worden. 

Fijne dag,




Geen opmerkingen: