zaterdag 1 april 2017

Make memories



Rieten tasje
Hier zie je mij op de allereerste schooldag naar de kleuterschool. Voor de jongere lezers, de kleuterschool is wat nu groep 1 en 2 zijn. Wat een mooie herinneringen heb ik aan de kleuterschool tijd. Naar mijn idee speelde en knutselde en zongen we alleen maar. Nog geen cito toetsen of andere eisen werden er aan het kleuter zijn gesteld. En de kleuter juffen waren super lief en dat was extra fijn omdat ik er echt de hele dag was. Inclusief overblijven. Het rieten tasje wat ik trots vast houd zat dan ook erg vol met een beker melk, bakje fruit en boterhammen. Ik heb het tasje zelf mogen uitzoeken en ik sta er parmantig mee op de foto. Mooie herinneringen!

Make memories
Heb je dat ook, een bepaalde herinnering aan iets wat je droeg tijdens een bepaalde gebeurtenis? Misschien ruim je nu in het voorjaar wel een kast of zolder op en kom je een oude schooltas tegen en denk je terug aan die tijd. Of bewaar je net als ik het trouw tasje omdat je er (hopelijk) fijne gedachten bij hebt. Wie weet heb je een tas van mij die je speciaal gekocht hebt voor een nieuwe baan. Of vroeg je voor je verjaardag een nieuwe tas en weet je nog precies hou oud je toen werd. Of kocht je een feestelijk tasje en denk je terug aan een romantische trouwerij van vrienden of familie. Hoe leuk is het dat je gedachten dan even terug in de tijd gaan als je de tas ziet. Ik maakte de afgelopen tijd nieuwe tassen voor verschillende gelegenheden. Ik hoop dat ze jou mooie herinneringen gaan geven. Kijk ook op de
home page voor alle nieuwe tassen.

Een zonnige groet van mij,

 

Geen opmerkingen: